Akvarium Skills?

Hei dere! 

Nå har jeg stått på å stelt og vasket og skiftet vann på akvariumet vårt. Jeg skal nemlig selge det, for nå er både jeg og forloveden drittlei av dette opplegget. Vi renser og skifter vann, men dagen etter er det like ille….

Bare se hvor fint vi hadde det da vi nettopp hadde kjøpt det! Fantastisk! 

Og nå…

Hva eeeeer det jeg gjør feil? Jeg har tydeligvis ikke hender for slike ting…. noen som har ett enkelt tips til hvordan jeg kan få det så fint som jeg hadde det før? FØR jeg selger det – og kanskje angrer etterpå? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg