Innkjøp fra KREMMERHUSET

Da har jeg fått brukt lattermusklene i dag også. Lenge siden jeg har sett Tina nå, så det var kjekt å se henne igjen! Vi var først innom en liten butikk/kafe på Isvik, som solgte masse forskjellig “kremmerting” som engler, kaffekopper med søte motiver og skilt med kule sitater på. Tror butikken het Frøken Fryd! Jeg fant masse stilige ting som jeg kunne tenkt meg MEEEEEN….det var litt dyrt…. Men Tina kjøpte en lykt hvor det sto “Never leave a candle alone” på 🙂 

Men jeg kjøpte litt på Kremmerhuset da! 

Her er det jeg kjøpte; Et stiligt bilde som kun kostet 29,- Tror det blir ganske kult å ha på kjøkkenet!

Og så en kurv som jeg kan gjemme masse ubrukelig ting i. Den også kostet 29,- (På tilbud vel og merke, normalt kostet den 199,-)

En liten pause på McDonald… McWrap Chicken and Bacon <3 

Nå er hestene tatt inn for kvelden, og kaninene har fått mat og vann, så nå skal jeg sette meg godt ned i benken og se videre på Lady og Landstrykeren som jeg begynte på tidligere. Og kanskje jeg ser 2’en også; Fant på eventyr! Aaah, Disney <3

Vett ikke om jeg kommer til blogge noe mer i kveld, så dere får ha en god natt ! 

Og håper dere alle har hatt en fin dag 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg