Kjærlighet for Disney <3

Jeg må virkelig beklage for dere lesere som kanskje føler at det kan bli litt vel mye Disney fra meg nå, men håper jeg enda ikke har nådd “grensen” helt. Jeg har nemlig funnet noen nydelige bilder som jeg vil dele med dere. Jeg kan absolutt ikke for det, Disney er bare helt fantastisk! Og jeg er i en slags Disney tåke for tiden. Overalt hvor jeg går ser jeg etter Disney! Her er noen malerier av Disney’s mest berømte klassikere!

Løvenes Konge

Askepott

Skjønnheten og udyret

Bambi

Tornerose

Snehvit og de syv dvergene

Pinocchio

Den lille havfruen

Peter Pan

Prinsessen og frosken

Og det er foressten maleren Thomas Kinkade som står bak disse fantastiske maleriene. Søk på Thomas Kinkade på google, og dere får se mange andre av mesterverkene hans!

Hva syns dere om bildene? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg