Bli mer kjent med meg :)

Jeg prøver å skrive om ting dere lesere har lyst å lese om. Hva er interessant og hva er mindre interessant? Det er ikke alltid like lett å tilfredstille alle lesere, for alle er jo forskjellige. Man liker og interesserer oss for ulike ting. Og derfor har jeg fokus på å få bloggen min til å falle i smak for alle og enhver. Så for at dere skal bli litt mer kjent med meg så har jeg oppsummert litt fakta om meg og om hva bloggen min handler om. 

Min blogg handler om:

– Min hverdag

– Outfits og accesories

– Mine kjæledyr

– Saker og diskusjonstema

– Sminke

– Trening og velvære

– Musikk 

– Filmer og filmanmeldelser

– Livet i Haugesund

Litt oppsummerende fakta om meg:

1. Jeg er 21 år

2. Holder til på Karmøy (“fastlandssiå”)

3. Jeg elsker dyr av hele mitt hjerte

4. Jeg har 5 kaniner, 3 hamster, 1 hest og en del fisker

5. Jeg er allergisk mot hund og katt

6. Jeg elsker Jul og Askepott

7. Jeg kjører en rosa og svart bil; Carisma 96 mod

8. Jeg har lakkert bilen min selv

9. Jeg er barnslig og Disney klassikere er favorittfilmene mine

10. Jeg har type, og vi er forlovet

11. Jeg er gjerrig på penger, men har jeg først begynt å bruke penger klarer jeg ikke stoppe

12, Jeg er utdannet helsefagarbeider

13. Jeg har min egen nettbutikk

14. Jeg har aldri brukt innvendig “skjønnhetsstoff” i kroppen min (botox, restylane, melanotan osv)

15. Jeg leser bøker; Krim

16. Mitt store idol er skuespilleren Johnny Depp <3

17. Jeg fikk min første ponni da jeg var 2 år

18. Jeg spiller The Sims 3

19. Jeg har ikke barn, men ønsker meg en sønn og en datter ( men ikke helt enda!)

20. Om jeg får en sønn en gang skal han hete Dennis eller Oliver <3

21. Jeg er ikke perfekt!

 

Så nå har dere fått vite litt mer om meg, og om det er noe dere lurer på så får dere “hyle” ut!

Men ett spørsmål:

Har dere ønsker om hva jeg kan/skal skrive mer/mindre om? 🙂


 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg