Dagen i dag + Outfit :)

Dagen min i dag begynte på hesteryggen! Jeg og Sebastian ridde til travbanen og tilbake. Blåste litt, men det lot ikke til å stoppe oss i å få en fin tur! Sebastian hilser til alle mine lesere 🙂

Og så har jeg og forloveden min vært på handletur. Og vi (eller jeg) kjøpte hele 12 Disney klassikere! Så vi skal kose oss masse fremover med mange koslige tegnefilmer. Disney <3 I kveld koste vi oss med ET KONGERIKE FOR EN LAMA. (mangler visst en film på bildet – Madagaskar 3!)

Dagens outfit 🙂

Hadde oss en liten ispause. McFlurry med nonstop og O’boy <3

Men nå er det natt i heimen! Ha en god natt alle sammen!

Vi blogges mer i morgen 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg