Stavangertur

Her kommer litt oppsummering fra helgen siden jeg ikke har vært særlig flink til å blogge de siste dagene. På lørdag tok jeg og typen en dagstur til Stavanger. Vi reiste rundt 11 tiden og var fremme ca. 13 tiden. Alt klaffet heldigvis med ferjen så vi slapp å vente noe særlig på den. Vi gikk rundt på Kvadrat til det stengte, og deretter besøkte vi besteforeldrene til Kay som bor like ved senteret. Vi avsluttet med McDonalds før vi satte nesen hjemover. Vi fikk handlet litt på denne turen, helst sko og noen klær til Kay. Jeg fant ikke noe spesielt til meg selv, men de har de fleste butikkene hjemme også, så det var ikke noe krise. Uansett – det var en kjekke tur 🙂

En god lunsj på ferjen 🙂

Ringen eg hadde på meg, var den ikke søt? <3

Katten til besteforeldrene til Kay. Hun elsker sokker!! hihi <3 

Nå må jeg gjøre meg klar til stallen, men dere skal få se innkjøpene fra Stavanger litt senere 🙂

Vi blogges! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg