Nye innkjøp!!

Jeg overlevde tannlegen!! Jeg trengte heldigvis ikke å bore, men måtte fjerne noen tannstein.. Er godt når det er gjort! 🙂 

Siden jeg var så flink hos tannlegen men ikke fikk rocketroll denne gangen, så unnet jeg meg en liten shoppingrunde på oasen.

Her er bilder fra innkjøpene:

Elsker disse skoene fra BikBok!

Nå har jeg akkurat vært å trent, og det kjenner jeg godt i kroppen nå! Jeg trente med ei gammel venninne, og vi bestemte oss for å gå å spise på Egon nå snart for å snakke og mimre litt. Skal bli kos <3 Nå må jeg hive meg i dusjen og gjøre meg klar. 

Hva skal dere gjøre i kveld? 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg