Justin Bieber Galskap!!

Nå er jeg litt i diskusjonshjørnet mitt, og det som sitter i hodet på meg akkurat nå er hvor gal verden er blitt etter at Justin Bieber ble ett kjent navn. 

For det første vil jeg bare si at jeg ikke er noe særlig Justin Bieber fan. Noen av sangene hans er bra, ja, men selve fyren er jeg langt ifra interessert i. I begynnelsen syns jeg han virket som en okey fyr, men etter hvert som han ble mer og mer berømt, begynte å henge med alle Hollywood kjendisene, ja… da fikk jeg bare mer avsmak på ham. Han startet som en helt uskyldig gutt som bare ble dratt inn i den galne kjendisverden…

Se på dette bildet av ham fra 2010..Søt og helt uskyldig..

Og nå…

Selvfølgelig, alle må få lov til å vokse opp og bli voksen og gjøre det en selv har lyst til. Og det samme gjelder Justin. Det er bare det at denne gutten kan ikke gjøre noen verdens ting uten at det får konsekvenser for verden utenfor. Så det er ikke noe spesielt galt med Justin…Det er verden rundt ham som er blitt gal…

For eksempel: Hva er det med fansen som kutter seg på grunn av Justin var dum nok til å røyke hasj med vennene sine? Hvorfor gjør folk det? Det er ikke sikkert at det var Justin på bildene engang! Det er en som heter Robin Verrecas som er kliss lik Justin, og Beliebersfans er nå bombesikre på at det ikke var Justin, men Robin på bildene. Må le litt også…Ser overskriftene: “Unge jenter kutter seg for å redde Bieber fra hasjen”. Hvordan skal oppskjærte håndledd redde Bieber? ÆÆÆH??

Ser dere hvem som er hvem?

Noe annet jeg leste var at en skole hadde flyttet tentamen på grunn av Bieber konsert i Oslo…Og når man snakker om konsert: Busselskaper har nå holdt av egne “Bieber-busser” til å frakte folk til og fra konsertene hans. Skjønner det at dette skal hjelpe til å holde orden på alle folk og fe som skal frem og tilbake til disse konsertene, men ærlig talt?

Her er noen av sangene hans som jeg liker:

musicnodes
Justin Bieber: Be Alright

 

musicnodes
Justin Bieber: Baby

 

musicnodes
Far East Movement: Live My Life

Tenk at en helt ordinær gutt blir så berømt at han kan snu hele verden på hodet..!

Er du Justin Bieber fan? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg