Nattevakt-salat <3

Nå er det tid for nattevakt. Eller jeg er faktisk på jobb nå i skrivende stund, siden jeg ikke rakk å publisere innlegget før jeg måtte fyke på jobb. Heldigvis har vi det ikke så travelt på natten som på dagen.

Etter trening følte jeg en enorm lyst til å være sunn, så dermed handlet jeg inn litt ingredienser for å lage en deilig salat som jeg skulle ha med på jobb: Kinakål, revet ost, agurk og skinke. Egg og dressing hadde jeg fra før (glemte å ta disse med på bildet, damn). Og må ikke glemme Iste’en/isten/isteen <3 aner ikke hvordan det skrives…hihi!

Og slik ble resultatet;

Som dere kanskje ser, så har jeg stekt eggene, istedenfor å koke dem. Jeg begynte nemlig å koke dem først, men så eksploderte det ene egget så det så ikke ut opp i gryta til slutt…What did I do wrong?

Anyway..

Dette skal jeg kose meg med i natt.

Har dere andre tips til niste man kan ha med på jobb? 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg