VÅRTEGN <3

Hei kjære lesere! 

Dagen i dag føler jeg har nesten bare fløyet avgårde. Kanskje det har noe med at jeg jobbet i natt frem til klokka var 07:30 i morges, og siden jeg var så trøtt da jeg kom hjem sov jeg til klokka var rundt 14:00 på dagen. I dag var planen at jeg skulle ha støttekontakt jenta mi i dag, og siden hun er så glad i kaninene mine så ble det til at vi koste oss ute med dem i dag. Det var jo såå nydelig vær! Siden jeg har 5 kaniner, så fikk hun velge ut to stk som skulle få litt ekstra oppmerksomhet i dag, så i dag det ble Rosalita og Isabella som ble skjemt bort <3

Her er litt bilder fra tidligere i dag 🙂

Litt vårtegn som begynner å komme frem i “hagen” vår! Gleder meg til det blir sommer, da skal det jobbes i hagen! 

Nå skal jeg bare slappe litt av frem til ca. 7, da må jeg ned i stallen og ta inn hestene for kvelden. Deretter lurer jeg meg bort på trening. I dag skal jeg trene halvtime Core, og 45 min med ShapeBalance. Avslutter med noen minutter i solarium før jeg skal tilbringe natta på jobb. 

Kos dere masse i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg