Ridetur til nye høyder

Nok en fantastisk ridetur unnagjort. I dag ridde jeg med Margaret, og vi tok det helt ut i dag! Vi ridde frem og tilbake i skogen, opp noen hauger, rundt Tuastad Gård og inn noen skogstier. Det var kjempekoslig og hestene koste seg masse! De fikk til og med plaske rundt i vannet og leke seg litt. Er så kjekt at Sebastian får møte så mange nye hester. I stallen bor han sammen med 3 andre hester, og på denne turen har han fått hilse på en hel flokk med hester fra stallen hvor Margaret holder til, og ikke minst hesten Margaret ridde på: Karmøy Eld. Nydelig hest! 

Her er noen bilder fra turen vår 🙂

Nå skal jeg kose meg med The Sims og tv, før jeg legger meg ned noen timer på benken for å gjøre meg klar til nattevakt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg