FULL GALOPP

Nå har jeg akkurat vært i stallen og tatt inn hestene for kvelden. I dag har jeg fått gjort litt av hvert, både fått trent og ridd på tur. Var så herlig å sitte i salen og bare fly gjennom skogsløypene. I dag hadde jeg med meg Guro, som lånte hesten til Lisa. Begge hestene oppførte seg kjempebra og vi koste oss masse på turen! 

Her er fine gutten min og meg klar for ridetur i skogen.

Litt vanskelig å se, men den lille prikken der fremme er en liten kalv vi møtte på veien. Han hadde sikkert gått seg litt bort…Skjønn var den hvertfall^^

Vi koste oss masse på tur, og det er jeg sikker på Sebastian gjorde også! Vi galopperte mye, og det elsker Sebastian!

 

Det var så fantastisk å ri i dag, nydelig vær og ikke så kaldt heller. Vi har avtalt å ri i morgen også, så det ser jeg virkelig frem til. Er så kjekt å se hestene kose seg på tur <3

Har dere hatt en fin mandag? 🙂

 

5 kommentarer
    1. Stallen som hesten din står eller stod på, er det en ridebane med hindermatriell der? Holder til på travbanen, og ønsker å hoppe med hesten jeg passer. Hvem må jeg ta kontakt med da?:)

    2. Står hesten på Vormedal travbane? Da må du snakke me Svein Kåre Kaldheim som styrer stallen der 🙂 har dessverre ikke nr hans, men snakk me noen som er i stallen en dag, de kan helt sikkert hjelpe deg 🙂

    3. Jepp, han står på travbanen:) Jeg har snakket med noen, hun ene hadde nr, men når hun skulle ringe nummeret fikk hun ikke tak i den personen:/ Takk uansett:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg