SNØMANNEN PÅ NATTEVAKT

For dere som ikke har fått det med dere, så jobber jeg på ett aldershjem. Og i dag/natt er jeg nattevakt, så da er bloggen veldig hjelpsom til å holde meg noenlunde våken. Og ja, det kommer noen helt meningsløse innlegg i løpet av natten… Og se der du, ifølge tittelen min er det snømannen som er på nattevakt, men det er altså JEG som er på jobb, hehe!

Til poenget: I natt har jeg med meg boka Snømannen av Jo Nesbø, som jeg såvidt har begynt å lese. Har fått med meg noen få kapittler, og gleder meg til å fortsette! Har prøvd å lese den før, men det endte bare med at det tok så lang tid mellom hver gang jeg leste at jeg glemte ut alt sammen. Så nå har jeg altså begynt på ny. Vil komme med en anbefaling når jeg er ferdig med den! Den er uansett kjempespennende til nå, og den har fått masse god kritikk. Jo Nesbø er en suveren krimforfatter! Noen andre som liker å lese krim?

Noen som har lest Snømannen før? 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg har lest alle Jo Nesbø sine bøker- en kjempebra krim-forfatter! 🙂
      Kjekt å følge bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg