Inspirasjon til Sims-spillere

Ja, dere lurer nok på hvorfor jeg gidder å sitte oppe til langt på natt for å blogge om meningsløse ting? Jeg har nattevakt i natt, så derfor er jeg nødt til å finne noe som kan holde meg våken i ett par timer til (heeeeeelt til klokka 07:30!) Kjenner jeg kunne trengt ett ekstra par timer med søvn, men jeg får prøve å holde ut. Heldigvis er det ganske rolig på nettene, så jeg sliter meg ikke ut akkurat.

Som dere sikkert vet så liker jeg veldig godt å spille The Sims 3. Så jeg vil gjerne dele noen huser med dere som jeg syns er veeeeldig flotte og som jeg kunne tenkt meg å prøve å bygge selv. Det er ikke jeg som har bygget disse (skulle virkelig ønske det da!), så jeg skal ikke skryte på meg noe unødvendig.

Kan være kvaliteten på bildene blir betydelig dårligere enn forventet, siden jeg sitter på jobbens pc og skriver dette…

Noen The Sims-spillere som fikk litt inspirasjon? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg