SPIRULINA

I helgen fikk jeg prøve noe jeg aldri har hørt om før, såkalt Spirulina. Dette får du i både tablettform og pulver. Det skal være ett ganske effektivt slankemiddel, men også ett middel som gir deg mer energi og gir deg en metthetsfølelse som gjør at du unngår å småspise hele dagen. Og det er grønt…

Tablettform

Pulverform

Du kan lese mer om Spirulina HER

Når du har det i pulverform, kan du blande det med eplejuice. Da forsvinner smaken fra pulveret, og du kjenner ingenting. 

Det ser ikke akkurat delikat ut, men smakte ingenting!! Og det skal være ganske bra for kroppen!

Jeg har ikke begynt å bruke dette, jeg fikk bare smake ett glass av moren min. 

Har dere prøvd eller bruker Spirulina? 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg