Ut på tur!

Hei alle sammen!

I dag har jeg kost meg masse i stallen. Jeg og Lisa har vært på tur i det fine været, og hestene har oppført seg utrolig bra, til tross for at Sebastian ikke har helt vent seg til stedet. Var herlig å ri ham i dag, han fikk springe i skogen som han liker best, trengte nesten ikke bruke tøylene til å stoppe ham en gang.. Lurte litt på hvordan det skulle gå, for han var ikke like rolig før vi kom oss avgårde, men det gikk kjempefint! Flinke gutten min <3 Gleder meg til vi kjenner stiene litt bedre slik at vi kan ha full galopp gjennom hele skogen!

Meg og Sebastian. Fine gutten min <3

Har noen av dere hest? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg