APRIL APRIL APRIL

Dagen i dag er hvor alle er gravide, har mistet lappen, vunnet i lotto eller havnet på sykehuset. Jeg skulle fortelle noe til ei venninne i dag, og hun trodde selvfølgelig ikke på meg enda det var sant. Jeg brukte sikkert en halvtime på å overtale henne om at det var fakta jeg kom med. Jeg begynte selvfølgelig å le da hun ikke trodde på meg. Er fortvilende å snakke med folk som ikke tror deg, og da jeg lo så trodde hun VERTFALL ikke på meg. Rart det der…Er enda ikke noen som har klart å lure meg da…og det med hånden på hjertet 🙂 

(nei, det var ikke en aprilspøk. Ble litt rotete innlegg dette! Beklager det!)


Noen som har gått fem på? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg