GREAT FEELING <3

Ahh, nydusjet og ren! Da var det bare å tørke håret før jeg stikker ut døra en liten tur. Jeg har vært på jobb i hele helgen, faktisk helt siden onsdag kveld har jeg jobbet, så var godt med en fridag i dag. Har en dagvakt i morgen da, så denne dagen skal jeg virkelig nyte. Om en times tid skal jeg og forloveden min til min svigermor og spise kalkun, og det ser jeg virkelig frem til! Kalkun er noe av det beste jeg vet! 

Nå for tiden prøver jeg å finne en fin stallplass hvor jeg kan ha Sebastian, når jeg overtar ham. Jeg har funnet en stall på Vormedal som passer meg midt i blinken, men jeg har enda ikke fått tak i eieren… Noen der ute som har hest i Haugesund/Karmøy som vet om en bra stall? 🙂



Ønsker alle sammen en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg