Idyllisk på landet <3

Hei kjære lesere!

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra en liten tur i stallen på Skogland. Da jeg kom lå begge hestene strak ut på bakken og nøt varmen fra sola. Det så rett og slett herlig ut å være hest akkurat da! 

Sebastian

Venus

Jeg fikk kost masse med Sebastian i dag, og striglet ham ren og fin (det varer nok ikke lenge). Her er fine gutten ferdig striglet 🙂

Og plutselig fikk jeg selskap… 🙂

Nå tenkte jeg at jeg skulle spille litt Sims 3 før typen kommer hjem! I går så vi Paranormal Activity og The Last Exorcism. Begge handler om demoer og mennesker som er besatt av dem, og begge er filmet som om vi er personen som filmer (om dere skjønner hva jeg mener). De var faktisk ganske gode. Og vi tenkte vi skulle se en eller to slike i dag også! 

Hva syns dere om bildene forresten? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg