GOD SOM NY

Som sagt tidligere så har jeg fått tilbud om å overta hesten jeg har stelt over 3 år nå, Sebastian. På torsdag var jeg og Lisa ute på ridetur, og etter rideturen tok jeg med hodelaget til Sebastian hjem for å ta en grundig puss på det. Når hodelaget kun har hengt i en skitten garasje, så blir det fort støvete og skittent. Jeg “demonterte” hodelaget og pusset hver eneste del til det ikke var noe skitt igjen. 

Før

Etter

Stor forskjell! I hodet mitt så er dette små forberedelser jeg gjør til jeg får Sebastian. Jeg vil at alt skal være perfekt <3

Nå har jeg nettopp fått i meg frokost og skal snart avgårde på jobb. Typisk meg så klarte jeg selvfølgelig helle halve skåla med melk og Cheerios på det langhårete stueteppe mitt! Kløna! 

Ønsker alle sammen en fin dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg