PÅSKEMORGEN, PÅSKE”EGG” OG PÅSKEKRIM

God morgen kjære lesere! Her er det nydelig vær, så var helt deilig å stå opp til strålende sol og skyfri himmel. Jeg har fått i meg god frokost, så snart skal jeg ut og slippe kaninene ut i luftegård, så de får nytte seg av solen de også 🙂

Og jammen kom påskeharen til oss også! Etter hytteturen i går fikk vi med oss ett stort påske”egg” fra mamma og pappa 🙂 Og kryssord og påskekrim hører selvsagt med til påsken!

Noen av dere som har lest disse bøkene?

Jeg syns Jo Nesbø er en fantastisk forfatter. Jeg har kun lest Panserhjerte av Jo Nesbø, men den fikk meg til å ville lese enda flere! Jeg har også Snømannen av Nesbø en plass, så den blir nok lest den også en gang i løpet av året.

Ønsker alle sammen en kjempegod dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg