ROADTRIP

Nå er jeg og forloveden min på vei inn til Sauda, på hytta til foreldrene mine. Vi er invitert til middagsbesøk, så det blir bare en dagstur. Og det er så deilig å kjøre tur når det er så utrolig fint vær. Og selvfølgelig – country musikk er ett “must” når man skal på slike bilturer 🙂 Jeg har samlet noen av mine favoritter til dere her om dere vil ha noen tips til roadtrip songs 😉

Take me home, country roads – John Denver

Hello Mary Lou – Ricky Nelson

I ain’t no quitter – Shania Twain

Welcome to the future – Brad Paisley

As good as I once was – Toby Keith

Small town southern man – Alan Jackson

Gone country – Alan Jackson

Good time – Alan Jackson

Og fra min nye favoritt:

Hard working man – Steffen Jakobsen

Your man – Steffen Jakobsen

Dere husker kanskje Steffen fra Idol, for dere som fulgte/ følger med på det? Jeg har ikke fulgt med så mye, men fikk med meg første gang Steffen gikk på scenen!

Noen andre som hører på sangene hans? 🙂

(Beklager for 0 bilder, men mobilen får ikke til å laste opp bilder i sånt mobilinnlegg visst…)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg