UTFORDRING

I denne helgen (eller uka) har jeg nesten levd på fast food som McDonalds mat og Esso Burger. Og MASSE brus og sjokomelk! Det som er galt med meg er at når jeg er syk, så sier jeg til meg selv at jeg “fortjener” det. Jeg vet ikke hvorfor jeg fortjener det, jeg bare gjør det, heh. Men nå må jeg ta meg i sammen igjen! I morgen er det mandag, og jeg skal tilbake på trening igjen. MRL (mage, rumpe, lår) står på timeplanen i morgen tidlig kl.10:00, og det skal bli deilig å kjenne at det brenner i musklene etter en uke “fri”. 

Men så tenkte jeg litt, utrolig nok. Det er jo ikke det at jeg ikke er flink til å trene, for det er jeg faktisk. Men det er det som jeg putter i kjeften som må forbedres. Så jeg tenkte jeg skulle gi meg selv en liten utfordring: I 2 uker fra nå av skal jeg kun drikke VANN! Ikke brus, ikke juice, ikke sjokomelk! Men vanlig melk skal jeg kunne unne meg da 🙂 (Mandag er ett unntak, for da skal vi spise pinnekjøtt hos foreldrene mine, og da må man ha brus!)

Er det noen av dere som har lyst å vær med på denne utfordringen? Hadde vært kjekt å ha flere med på lasset! 

Er du med? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg