STEINSFJELLET

Da har jeg fått luftet meg litt i dag også. Lisa og Ann Kristin klarte å dra meg ut fra den deilige sofaen min hjemme. Vi fant ut at vi ville ut på en liten biltur – og siden de hadde med seg den skjønne Chihuahua’en til Lisa, tok jeg likegreit med meg en av kaninene mine også: Rosalita 🙂 Turen endte oppe på Steinsfjellet i Haugesund. Utrolig nok gikk disse to dyrene ganske godt ilag! Rosalita reagerte så vidt når Damien (hunden) ville bort og hilse på. 

Fra Steinsfjellet kunne vi lett se røyken som kom fra Sevland.. Skog/lyngbrann tror jeg det var (?) Håper ingen er skadet!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg