SLIK BEGYNTE HELGA

Det ble litt mindre blogging i går enn planlagt.. Jeg ryddet hele huset – igjen, og laget middag til typen kom hjem fra jobb. Etterpå gikk vi igang med å skifte til sommerdekk på bilen min. Jeg skulle egentlig få låne 17″ til typen, men de passet visst ikke! Så prøvde vi noen andre som han hadde liggende, men de passet heller ikke! Så tok vi på mine som jeg egentlig skulle ha på, men så hadde vi satt dem på feil! Var noe med at loddene på felgen sto feil (eller noe sånt). Kan tenke vi ble veldig frustrerte da… Og på toppen av alt så var det så innmari kaldt i den garasjen også, så jeg ble ganske sint og frustrert da jeg ikke fikk det som jeg ville. Hehe! Utover kvelden kjørte vi litt rundt i Haugesund City til ca. 02:00 på natta. Typisk helg for oss 🙂 Bortsett fra at typen ikke har bil akkurat nå (pga røken diff), så han måtte sitte på med meg i min lille, rosa og søte Mitsubishi <3

(Bildene er fra ifjor)

Her er middagen jeg lagde i går: Ganske enkelt, hamburger med ost, bacon og salat! mmmm <3 

For å skuffe dere så var dette det eneste bildet jeg fikk tatt i går, håper jeg får laget ett mer interessant innlegg senere i dag 🙂

Ha en fin lørdag kjære lesere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg