Søt og…rosa <3

For å få litt fart på dagen har jeg ryddet litt i sminken min og skuffene på badet. Og jeg har visst masse mer enn jeg trodde! 

Midt i rotet fant jeg denne søte sminkevesken jeg fikk av min herlige venninne Lisa til jul i fjor. Jeg hadde visst helt glemt den ut, men nå har den erstattet den gamle, slitte vesken jeg brukte tidligere. Denne kommer fra H&M, og grunnen til jeg vet det er fordi jeg fikk velge den ut selv. Elsker den søte rosafargen <3

Jeg har faktisk vært så nøye at jeg har vasket sminken min også! Nei, jeg er ikke rar. Kanskje av og til 🙂 Skulle ønske jeg tok ett “før”bilde, for det var ganske mye skitt som var samlet seg på alle eyelinere, brunkrem og maskara. Dere jenter skjønner hva jeg mener! 

Og for å få en god lukt på badet fant jeg noe som jeg også fikk til jul i fjor: Poser som lukter Lavendel <3 Og de er flotte til dekorasjon! 

Er så deilig når alt er rent og ryddig <3

Hvordan har din morgen vært? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg