Følelsen av at noen trenger DEG

Selv om jeg er litt slakk i dag så skal ikke det gå ut over dagens gjøremål. Jeg er ikke så syk at det er smittsomt heldigvis! 

Jeg er støttekontakt og har vært det nå for samme person i noen år. I dag skal jeg være med jenta jeg er støttekontakt for og vi skal gå på KINO i dag! Uten å bryte taushetsplikten min så kan jeg fortelle så mye som at hun jeg er støttekontakt for er 16 år og er sent utviklet. Er ikke mer enn det. Men som sagt så skal vi på kino i dag, og vi skal se Rive Rolf i 2D. Noen som har sett den før? 🙂

Jeg elsker animasjonsfilmer så dette passer meg kjempebra! 

Noen dager gammelt bilde av meg (vet jeg er likblek fra halsen og ned) 

Er det noen av dere som er støttekontakt? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg