Fryktelig tidlig

God morgen kjære lesere!

I dag skal jeg på jobb, og etter nesten en uke fri, så var det ganske hardt å stå opp. Normalt pleier jeg å stå opp så lett som ingenting, men når man har forpliktelser så blir det plutselig tungt igjen – rart det der. Ville bare skrive litt til dere nå for å få tiden til å gå. Mine planer for dagen er da jobb frem til kl.14:00, og så er det trening kl.19: ett eller annet. Gleder meg voldsomt til det. Trening er blitt lyspunktet i dagene mine 🙂

Nå må jeg skynde meg på jobb! Jeg beklager for kjedlig innlegg og ingen bilder men håper å få tatt litt bilder senere! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg