Innholdsrik søndag…

Har skjedd litt av hvert denne søndagen. Jeg og typen har vært på middagsbesøk hos mine foreldre hvor vi spiste påskeskinke. Vi tok ett skippertak og vasket bilen før vi skulle på en liten kjøretur til Vikedal med 5 andre biler. Turen vår endte rett etter Sandeid med en gåen diff…Planen var å ta noen stilige bilder av alle bilene, men det får vi heller ta igjen en annen gang. Har fått tatt litt bilder av dagen vår 🙂

Dagens outfit:

Kjekt med farget skum – med godlukt 🙂

Da var vi på vei!

Men kom ikke til mål… Bror til typen var heldigvis så kjekk og fikk hentet hjem både oss og bilen.

Men ellers har det vært en fin dag. Skal på jobb i morgen tidlig så jeg får tenke på å legge meg. “Dagens bilder” ble droppet i dag fordi jeg ikke har hatt tid, men dere skal få ett ekstra tema i morgen 🙂

God natt kjære lesere! Vi blogges i morgen 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg