MIMRING PÅ KAIEN

I går var jeg ute på byn til en forandring. Fikk tlf fra en kompis jeg ikke har sett på år og dag som spurte om jeg ville være med å ta en drink og to. Ble en koslig kveld med masse mimring og litt dansing 🙂 Jeg drakk ikke så mye, og det tror jeg var likegreit. Var jo ute på fredagen også. Her er litt bilder fra i går kveld 🙂

Christine og Tina kom også innom 🙂

Senere kjørte jeg med min kjære forlovede litt rundt om i Haugesund. Sorry for dårlig kvalitet på bildene! Iphonekamera og masse blinkende lys tror jeg ikke er noen god kombinasjon..

Har dere hatt en kjekk helg? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg