SMÅ GLEDER

Hei kjære lesere! Nå er jeg kommet hjem fra trening med Guro. Vi var kun på Step 45, for vi var ganske så slitne etterpå! Nå har jeg og forloveden min vært og handlet inn masse mat for resten av uken, og uken etter det. Jeg fikk viljen min og handlet inn sunne frokostblandinger for en gangs skyld. Han skal alltid ha Coco Pops og noe annet som inneholder sjokolade 🙂

Gleder meg til å smake på disse! Noen som har prøvd dem?

Nå er det middagslaging, og min elskede type er så snill som har påtatt seg den oppgaven å lage meksikans gryte til oss i kveld <3

Har dere kost dere i dag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg