ALDO

I går når jeg var på shopping, kom jeg over noen nydelige støvletter fra ALDO som jeg ble forelsket i med en gang! Men de hadde ikke størrelsen min. Jeg presset med ned i str 38 i håp om de kunne passe, men selvfølgelig gjorde de ikke det! Men senere fikk jeg tlf fra ALDO om at de hadde funnet min str, så i dag gikk jeg og kjøpte dem! 

Til tross for at jeg ikke liker å gå med høye hæler, så var de kjempegode å gå med! Dette er første par sko jeg kjøper fra ALDO, men kommer garantert tilbake! 🙂

Elsker dem! 

Har du sko fra ALDO? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg