Nattevakt!

Jeg er nettopp kommet hjem fra jobb, har vært nattevakt i 9 timer og jeg sitter vel egentlig bare og skjegler når jeg skriver dette innlegget. Er så trøtt!! Det høres kanskje verre ut enn det virkelig er, for det å være nattevakt er egentlig ikke så gale når en tenker etter. Stort sett sitter man jo i ro, og man får se ganske mye krim på tv. Og jeg har også fått tegnet litt.. 🙂

Nå skal jeg straks få i meg litt frokost før jeg legger meg. Wow, det høres rart ut når jeg sier det.

Natta alle blogglesere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg