Sløv dag…

Har vært en veldig sløv dag i dag. Jeg har kun sett på tv og fått ryddet litt, men det er stort sett alt. Jeg skal nemlig på nattevakt i natt så jeg må vel snart legge meg igjen og sove litt før det er jobb i 9 timer. Har ikke væt i noen treningshumør, så har ikke fått trent heller…men satser på å få tatt det igjen i morgen! Men jeg har ikke bare sittet og gjort ingenting! Jeg har søkt litt frem og tilbake på youtube og fått noen ideer til nye prosjekter som jeg vil prøve ut, men skal ikke avsløre hva det er enda 🙂 

Nå er det King of queens på tv, så jeg skal kose meg litt med det før jeg tar meg en liten powernap 🙂

Hva har dere gjort i dag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg