SIMS SØNDAG

God morgen alle sammen! Vel, god morgen er vel i seneste laget. Jeg har vært våken siden kl.9 og glodd Frustrerte Fruer på tv. Nå fikk jeg så inderlig lyst til å spille Sims, som jeg ikke har spilt på en god stund nå. Har alltid likt å spille Sims. Og jeg spiller selvsagt uten juksekoder! Syns hele poenget med spillet blir borte om man bruker koder for å komme seg frem i spillet. Kanskje jeg legger ut bilder av husene jeg lager – om jeg får det til! 

Som dere ser, så har jeg en del Sims spill! Hvilken av Sims pakkene er din favoritt? 🙂

Og så topper jeg det med en kopp kakao ved siden!

Hvem har sagt at søndager MÅ være kjedlige? 

Spiller dere Sims? Og bruker dere da juksekoder? 🙂

 

3 kommentarer
    1. Spilte sims før, brukte veldig ofte pengekoden jeg- men som oftest bare når jeg bygget hus…
      Men liker ikke sims 3, men elsker sims 2 – har vel de fleste tileggspakkene til sims2..
      åhh, nå fikk jeg også lyst å spille.. Tror jeg må instalere det på pcn snart 😀

    2. Carro’s lille værden…: Jeg likte heller ikke Sims 3 før, men det var vel pga det var så mye nytt som jeg ikke skjønte noe av. Men nå har jeg lært det meste og det er mye kjekkere nå når jeg vet hvordan det fungerer 🙂
      Ja, det må du gjøre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg