Fantasy Himmelseng <3

I dag har jeg og min kjære vært i full gang med “himmelseng” prosjektet vårt. Jeg har lenge ønsket å hatt en himmelseng, så jeg har da tenkt, hvorfor ikke lage selv? Her er prosjektet helt ferdig! (+ resten av soverommet). Vi skulle egentlig hatt en slik himmelseng med stolper på hvert hjørne av senga, men vi fant ut at det hadde blitt for trangt, så vi måtte trå til med plan B 🙂 Men syns det ble helt fantastisk <3 Gleder meg til å legge meg!

Vi var ute og handlet litt nye ting til soverommet. Perlesnor til gardiner og nye rammer. Syns de var så søte <3 Du finner disse HER og HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg