Baguett & Bonanza

God morgen alle sammen! 

Nok en gang er jeg tidlig oppe på en lørdag. Jeg ble så trøtt i går kveld at jeg la meg tidligere enn jeg hadde planlagt 🙂 I dag står det mye på planen! Jeg og typen skal ut på noen ærender, og så skal jeg ta masse bilder og gi dere den “omvisningen” jeg har lovet dere. Det høres sikkert sååå STORT ut, men det er bare jeg som er så gira på å vise alle hvor fint vi har fått det i leiligheten vår <3 Sier det sånn at dere ikke blir skuffet 🙂

Men først er det lørdagsfrokost og deretter Bonanza på tv! Standard-kose-frokost hos oss er selvfølgelig stekte baguetter med skinke, majones og stekte egg. Utrolig godt! Naammm <3

Bonanza hører alltid med på lørdagsmorgen. 

Hva gjør din lørdagsmorgen perfekt? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg