SPIDERWICK

Elsker når jeg er så opplagt om morgenen. Hva er vel bedre enn å våkne tidlig, få i seg en god frokost og sette seg ned med en film før all husvask, trening, rydding og andre plikter kaller? 

Jeg har kikket minst en time frem og tilbake på Netflix nå etter en film som ser noenlunde grei ut. Men valgpanelet mitt er ganske begrenset. Ikke fordi Netflix ikke tilbyr noe, men slik som grøsser/thriller klarer jeg ikke se alene! Ja, jeg blir pisseredd! Og drama kan fort bli litt kjedlig når jeg ser alene. Altså, jeg liker ikke se film alene! Men fantasy derimot, elsker jeg! Og min forlovede hater det, så jeg må gripe sjansen nå mens han er på jobb. Så filmen jeg skal se nå heter Spiderwick Cronicles. Jeg har flere ganger vært interessert i å se denne filmen, men bladd forbi den av en eller annen grunn. Den har på en måte aldri “fanget” meg helt, men i dag skal jeg endelig finne ut om den er verdt å se 🙂 Skal gi dere en filmvurdering etterpå!

Ønsker alle sammen en god morgen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg