BRENNHEIT KJÆRLIGHET

I kveld har jeg laget middag til meg og min kjære forlovede. Laget favoritten hans, “Brennheit Kjærlighet”. Dette består av potetstappe, kjøttdeig i tacosaus og smeltet ost på toppen. Utrolig godt!

Her er oppskriften på min versjon:

Lag 2 poser potetstappe

Brun kjøttdeig og bland inn tacosaus med litt vann (eller rikelig, alt etter som hvor mye saus du vil ha)

Legg kjøttdeigen oppi en form (jeg har brukt ildfast form) og spre potetstappen oppå. Avslutt med å strø ost på toppen.

Gjerne ha den i mikrovnen en liten stund for å smelte osten skikkelig. 

Veldig enkelt,  og veldig godt! 🙂

 

Nå gjør jeg meg straks klar for sengen. Skal tidlig opp i morgen på trening, så da må jeg være opplagt til dess. Kjenner det godt nå når jeg har hatt en dag fri for trening, skal bli godt å få trent igjen! Se den flotte solnedgangen jeg fikk knipset tidligere på kvelden <3

Da vil jeg ønske dere alle en god natt! Vi blogges i morgen 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg