NÅ SKAL DET BLI RENT

Hei alle sammen!

Håper dere har hatt en fin dag til nå. Jeg kom akkurat hjem fra medisinkurset, og i bilen hjem fikk jeg ett skikkelig kikk som fortalte meg at I DAG skal jeg vaske HELE huset! Så…med musikken på fullt og alle dørene vid åpne setter jeg igang med vårrengjøringen! Jeg lover dere, dere har ikke lyst å se hvordan det ser ut her nå, men det skal bli helt strøkent her til slutt! Jeg har lyst å ta dere med på en omvisning i hjemmet mitt, så da kan dere jo glede dere til det senere 🙂 Og min kjære forlovede står rett utenfor og skal fikse låsen på døren min, for den ble selvføgelig ødelagt igjen. Får satse på den holder denne gangen! 🙂

Og siden det er så fint vær har jeg sluppet alle kaninene mine ut i luftegård så de også får nyte denne herlige dagen! Glemte å ta bilde av dem ute, så jeg hiver bare inn ett bilde av lille Rosalita på ca.2 mnd. Er hun ikke bare helt herlig? <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg