BILVASK

Hei alle sammen!

Vi har bare ett helt fantastisk vær idag, så jeg tenkte jeg måtte gripe denne muligheten til å vaske bilen min en gang for alle! Hadde det bare vært litt varmere, kunne man nesten trodd det var sommer. I det siste har jeg brukt masse tid på bilen min – føler jeg da! Låsen min virket plutselig ikke, så den måtte fikses, og giren har vært helt vrang i noen måneder (vært helt forferdelig å kjøre med!!) Endelig har jeg fått fikset det så det er i orden! Har også fått meg rosa parklys og nye grøftelys, veeeldig fornøyd 🙂

Ja, kanskje jeg er litt “harry, sjabby – kall det hva du vil” med rosa selvlakkert bil med wonderbaum og diverse, men det kan jeg ærlig innrømme også 🙂 Dette er min første bil som jeg har hatt i ca.4 år nå, kjempegod bil med lite problemer (kun de tingene jeg har nevnt) og har vært veldig økonomisk for meg. Jeg vil heller bruke tid og litt penger i denne gamle godbilen og heller spare til hus for de pengene enn å kjøpe meg en splitter ny Audi A4 eller BMW 520 som de fleste 18 åringer bare MÅ ha av pappa, som må inn på verksted for å skifte ei lyspære. Litt overdrevent? ja, kanskje..men er jammen ikke langt ifra! Nye biler kan man nesten ikke fikse noenting på selv. Alt fungerer på data og avanserte maskiner nå. Jeg kommer jo selvsagt til unne meg en nyere bil etter hvert, men det blir nok når denne Carismaen sier God Natt! 🙂

Sånn, nyvasket og ren 🙂

Her er bilde fra i fjor, med sommerfelgene på! 

Rosa/lilla parklys <3

Selvfølgelig er det jo noen som absolutt ikke liker denne stilen, og det er jeg fullt klar over 🙂

Ikke alle kan like det samme, og heldigvis for det! Ikke sant?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg