FEIT? JEG NEI!

God morgen alle sammen! 

Klokken er såvidt 10 på en søndagsmorgen og jeg er lys våken og opplagt! Kjekt det, så kanskje jeg får gjort noe husarbeid idag:)

Jeg tenkte jeg skulle gjøre noe i dag som jeg aldri har gjort før, nemlig legge ut ett “før”bilde av treningen min frem til sommeren! Jeg er egentlig en veldig sjenert person når det kommer til kropp og fasong og alt det der. Jeg var ikke først i rekken da Gud gav ut flate mager, men jeg sier heller ikke at jeg er feit. Misforstå meg rett 🙂 Jeg har aldri sagt til venner at jeg er feit, MÅ slanke meg, jeg er stor og stygg. Nei, det er ikke min greie. Jeg har kanskje nevnt at jeg vil trene, stramme opp litt her og der, og komme i form. Men jeg må si – jeg er fornøyd med meg selv!

Er det noe som irriterer meg grenseløs er det tynne, spinkle og unge jenter uten former som sier de er så feite, de veier 100 kg og gud vet hva! Hva er vitsen med å si noe sånt når man åpenlyst ser at det ikke finnes noe som kan kalles fet på den jenta? Er det for oppmerksomhet? Er det for å høre gang på gang av andre folk at “neeeiii, du er ikke feit du”, “neeiii, du er jo så nydelig”. Eller er det kun for å hakke ned på andre som faktisk er litt større enn denne tynne, spinkle og unge jenta uten former? For hva tenker den “større” personen som hører dette da? Og ikke minst, hva kan han eller hun svare tilbake til den stakkars tynne jenta som er fortvilet over  de 100 kiloene sine? Det er noe jeg aldri kommer til å forstå meg på…Dette er ikke rettet mot noen, kun mine tanker om rundt akkurat dette 🙂 

MEN – som sagt, jeg trener frem til sommeren, jeg vil ha flat mage med en liten toning av muskler. Nei, der løy jeg…Jeg vil ha masse muskler! Six Pack!! Det er hvertfall drømmen min..  Jeg vet jeg vil komme til å trenge MYE trening for å oppnå målet mitt, og siden trening er en del av hverdagen min tenkte jeg det hadde vært kjekt å hatt dere med på “reisen” 🙂

Så her har dere det: Mitt første “magebilde” på nett! 

 

Så..hva er målet deres til sommeren? 🙂

2 kommentarer
    1. ENIG! Når “tynne” jenter sier sånt, så vet jeg nesten ikke hva jeg skal tro lenger! De er jo ikke “feite”. Man er “feit” når det blir sykelig. Målet mitt for sommeren er å bli mer “confident” med kroppen min slik som den er;) Og trene litt selvsagt for å holde på formen og kanskje gå ned litt;)

    2. Det er ett bra mål 🙂 Viktig å føle seg fornøyd med den kroppen du har fått. Og med litt trening går det jo bare oppover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg