SMINKEROT

Dette har jammen vært en innoldsrik dag, lenge siden jeg har hatt så mange planer på en lørdag! Først en ridetur, så fikse giren på bilen min… Nå har jeg endelig tatt meg i nakken og ryddet i sminken min som har ligget overalt på badet! Er mye kjekkere når man har system i rotet 🙂 

Jaja, ca slik ut så det ut da jeg begynte…

Og slik så det ut etterpå 🙂 Så mye kjekkere ut med en gang det ble litt system!

Hva synes dere om kurvene jeg bruker til sminken? Jeg synes de var kjempesøte! Jeg kjøpte alle tre på Kid, for kun 99,- 

Du finner dem HER 🙂

Er litt vanskelig å se, men mine er hvite og ikke grå 🙂

 

Nå i skrivende stund skal jeg bare slappe av og se på tv. Jeg sitter og ser på Sara og Selma, med Hege Schøyen som “Sara”. Synes den dama er bare så morsom å se på! Synes hun er en enorm god skuespiller! Jeg har ikke sett dette programmet før, men siden det ploppet opp på tv nå kunne jeg like gjerne gi det en sjans 🙂

Mens jeg sitter her og ikke gjør en døyt, har typen kastet seg over støvsugeren og gjort rent i stort sett hele huset. Det liker vi! 🙂 Lurer litt på hva jeg skal gjøre senere i kveld.. Hva skal dere gjøre? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg