Deilig LØRDAG <3

Hei alle lesere!

I dag har jeg vært en skikkelig morgenfugl, våknet kl.7! Jeg og min forlovede laget i dag en deilig helgefrokost bestående av baguetter, skinke, egg og majones. Og O’boy til drikke følger selvsagt med! Hørtes ikke det godt ut eller? 🙂

Til nå har lørdagen min bestått av en herlig ridetur på Skogland med Guro. Var helt nydelig å ri ute i det nydelige været som er nå. Følelsen av bare det å kunne prate om alt mulig mens hestene går og koser seg på turen er bare helt himmelsk! Hestene vi rir på er Sebastian, en stor og flott dølegamp på 11 år, og Venus, en søt og lita kaldblodshoppe på 12 år. I dag tok vi oss en lang skrittetur rundt Skogland og bare tok livet med ro. Glemte alt som hadde med jobb og plikter å gjøre, deiligt!

 

Her er jeg og Sebastian klar for tur !

Og Guro med Venus 🙂

De er noen herlige dyr! 

Nå skal jeg straks hive meg i bilen igjen, må på verksted og sjekke giren på bilen min. Heldigvis har jeg en kjekk type som hjelper meg med slike ting!  Kan fort bli dyrt om man må ha profesjonelle til å se på alt 🙂

I kveld blir det kanskje en treningsøkt med Guro på Shape Trening og Velvære. Da blir det fokusert på styrketrening! 

 

Vi blogges senere! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg