Om meg

Hei, og velkommen til min blogg!

Hvem er jeg?

Jeg er ei jente fra Haugesund, bosatt på Vormedal sammen med en kjæreste og hunden min. Siden det er få som vet hvor Vormedal er (slik virker det hvertfall som) så ligger Vormedal 5 minutter fra byen Haugesund som ligger i Rogaland. Jeg er utdannet helsefagarbeider og jobber for tiden på sykehjem. Mine interesser er dyr, trening, foto og håndarbeid (sy, tegne osv).  I tillegg driver jeg en Hobbyshop hvor jeg selger håndsydde kalvekryss innen hestesporten.

Hva handler bloggen min om?

Jeg skriver alt som faller meg inn på bloggen min. Den fungerer som en offentlig dagbok for meg. Det vil si at jeg skriver mye om min hverdag og hva jeg driver med, men dere kan også finne matoppskrifter, treningstips og annet som kan interessere dere. Jeg har ofte flere prosjektet på gang, så jeg har ofte noen kjekke tips på lur. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg