MARINE MUD MASK

//Samarbeid

I dag tenkte jeg det var på tide med litt skjønnhetspleie. Jeg har fokusert så mye på ting rundt meg at jeg nesten glemmer å ta vare på meg selv. Det var på tide å prøve ut den nye ansiktsmasken som så mange snakker om, Marine Mud Mask! Jeg er alltid skeptisk til skjønnhetsprodukter generelt, og spesielt produkter som lover ditt og datt. Men denne ble jeg positivt overrasket over. Jeg sliter veldig med urenheter på nesen, såkalte hudormer. Vil nesten ikke skrive ordet en gang, det høres så ekkelt ut. Utrolig nok fjernet denne masken masse av dette, og nå kjenner jeg på nesen min hele tiden for den er så glatt og “smooth”. Jeg håper at den også vil virke på kvisene mine som jeg har fått nå i det siste. Jeg har ikke vært særlig plaget av kviser de siste årene, men de jeg har nå kom så plutselig, og det var ikke bare en eller to som kom, men mange! Jeg har nettopp begynt med masken og kjenner allerede at huden kjennes fløyelsmyk og frisk. Håper på at den også vil ta tak i kvisene, det får tiden vise. 

Men hva er Marine Mud Mask? En enkel og naturlig vei til mykere hud med jevnere farge, enkelt forklart! En revitaliserende leiremaske med havplanter som trekker ut smuss og urenheter fra huden. Den fine leiren absorberer døde hudceller, overflødig olje og andre urenheter. Inneholder ekstremt fine leirepartikler og etterlater en hud som ser frisk, fornyet og sunn ut. Masken passer alle hudtyper, og den kan brukes på ansikt og til og med på kroppen!

Denne er super enkel å bruke! Ta litt av masken på enten en kost eller bruk fingrene. Smør på ett tynt lag over hele ansiktet, men unngå øyne. La det virke litt til masken tørker. Etter noen minutter vil det kjennes ut som størknet leire og den er klar til å vaskes av. 

Du får tak i dette produktet hos min samarbeidspartner, Kine. Besøk fb gruppen hennes BeautySecrets v/Kine HERHar du prøvd Marine Mud Mask før?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg