BEAUTY SECRETS

//Sponset, samarbeid

Hei folkens! Jeg har ett nytt samarbeid på gang, og det betyr at jeg har fått noen kjekke produkter som jeg skal teste ut fremover! Jeg har visst om disse produktene veldig lenge, sett dem på internett og også sett at mange har dem hjemme. Derfor har jeg ofte lurt på hva som er så bra med disse? Jeg la ut en snap i går om at jeg hadde mottatt dem og gledet meg til å prøve dem ut, og bare etter noen få minutter hadde jeg fått flere tilbakemeldinger på snap om at dem bruker produktene selv og at jeg kommer til å elske dem! Så disse har jeg virkelig troen på!

Dama jeg har samarbeid med er ei som virkelig står på for kundene sine! Hun oppdaterer facebook-gruppen sin med gode tips og og råd, og ikke minst deler hun erfaringer og resultater fra både seg selv og sine kunder. Om du er nysgjerrig på disse populære produktene, send bare en forespørsel til denne gruppa HER og du blir tatt godt imot av Kine ♥

Produktene jeg har fått er ei ansiktsmaske (E-poch. Glacial Marine Mud ), tannkrem (AP24. ) og kosttilskudd (Pharmanex, grønn te ekstrakt) Jeg har hørt spesielt mye om ansiktsmasken og tannkremen. Jeg har sett utrolige resultater på andre, så jeg er spent på om de virker like bra på meg. Tannkremen har jeg allerede brukt i to dager. Den er velsmakende og mange opplever å få hvitere tenner etter å ha brukt denne. 

Hvem andre er det som ikke er spesielt glad i te? Jeg har aldri vært særlig glad i varm drikke, bortsett fra kakao. Jeg har flere uåpnede bokser med grønn te, for jeg har flere ganger tvunget meg selv til å prøve å begynne å drikke det, det skal jo ha så mange gode fordeler for kroppen vår. Det har ikke funket så bra. Med Pharmanex holder en kapsel med grønn te ekstrakt som dekker behovene mine akkurat slik en grønn te ville gjort! En slik liten boks varer faktisk ut en hel måned. 30 kapsler, 1 til dagen!

Har du disse produktene hjemme? I såfall, har du noen gode erfaringer å dele? 🙂

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Det må du gjøre 😀 Og hvis du har lyst så kan du melde deg inn i gruppen jeg linket til, så kan du stille spørsmål du måtte ha om produktene eller annet der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg