FORBEREDER OSS TIL MORGENDAGEN

Nå begynner jeg å kjenne det på meg. Jeg har vært i stallen i kveld og pusset hodelag, lagt klar sal og striglebørster og nå er sjabraken satt på vask i håp om å bli ren til i morgen. Jeg har til og med flettet Happy sin hale og man slik at hun (mest sannsynlig) skal få flotte bølger i frisyren sin. Halvparten av dere vet sikkert ikke hva jeg snakker om engang. Hodelag liksom, hva er det? 

I morgen må jeg stå opp sånn passe tidlig. Det tror jeg ikke er noe problem, for jeg er så spent nå at jeg sikkert ikke kommer til å få sove i natt. Happy sine eiere skal kjøre hesten bort til konkurranse stedet kl.11, og jeg skal møte dem og ta imot hesten der. Der vil jeg stå og gjøre henne klar til løp og kl.13.00 smeller startskuddet! Så i kveld har jeg gjort alt klart til i morgen, alt jeg skal ha med meg ligger fremme i gangen så jeg kan bare ikke glemme noe! Men skal aldri si aldri. Jeg har glemt ting jeg, selv om jeg har stått og sett på det imens jeg har lurt på hva jeg har glemt.

Hodelag er forresten det lærgreiene man har på hodet til hesten når man rir. 

Driver du med hest? Har du i såfall deltatt på distanseløp tidligere? Tar imot alle gode råd jeg kan få!

4 kommentarer
    1. Masse lykke til i morgen, har ikke ridd distanseløp før, men blir selv ganske nærvøs før jeg skal inn på dressurbanen. Bare husk å puste og telle til ti hvis det blir for mye. Og igjen lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg