SPENNENDE PROSJEKTER

Jeg har mange spennende prosjekter på gang for øyeblikket. Og jeg har merket, spesielt godt de siste to ukene, at jeg begynner å bli en veldig travel ung dame gitt. Men det er slik jeg liker det. Masse å gjøre, holde meg opptatt med saker og ting og føle liksom at jeg får ting til på egenhånd. Min store drøm er jo å engang jobbe for meg selv, være min egen sjef og styre min egen hverdag. Gjerne ha noen ansatte og tjene fett med penger! Hvem vil ikke det! Men man må tenke realistisk. Begynne i det små. Ta ett steg om gangen. Jeg har lenge tenkt på å starte enkeltmannsforetak på det jeg har drevet med på hobbybasis, jeg har bare aldri turt å ta det steget hvor jeg faktisk bare hopper uti det og bare gjør det! Jeg har snakket om det så lenge nå, minst 1 år. Det går så bra på salgsfronten at det eneste jeg mangler er en bekreftelse på at jeg driver min egen butikk.

Det er en sak av mange jeg driver på med om dagene. Det blir spennende å se hva jeg kan si om to eller tre uker, om jeg har kommet noen vei. Uansett. Enkeltmannsforetak, ett kommende arrangement og ett nytt samarbeid kan jeg vel nevne som noen av tingene jeg har i vente. Gleder meg! 

BELIEVE IN YOURSELF, AND YOU’LL BE UNSTOPPABLE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg