LETTVINT OG DEILIG SMOOTHIE

God morgen alle sammen! Det er så kjekt å se på trafikken på bloggen at selv om jeg lar det gå noen dager mellom noen innlegg av og til så er lesertallene så og si nøyaktig der de var siden forrige innlegg. Jeg tenker at mange av disse tallene må være faste lesere, siden lesertallene holder seg så stabile som de gjør. Så det er jeg kjempe takknemlig for! Både for faste lesere og for nye lesere såklart 

I dag bestemte jeg meg for å lage noe lettvint til frokost. Jeg skal på jobb senere i dag og skal ha med meg noen av de gode baguettene jeg lagde i går (HER), og da må jeg ha noe lett og for såvidt litt sunnere nå tidlig på dagen. Jeg pleier aldri å lage smoothie, men i dag fikk jeg det altså for meg at jeg ville prøve å lage en frisk smoothie til frokost. Og altså, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før. Eller jo, kanskje. Jeg har aldri vært sånn super begeistret for smoothie.. Men, her sitter jeg og drikker på den nå, og det er så godt! Mett blir jeg også. Alt jeg gjorde var å ta ca. 1/4 av posen med frosne bær oppi en blender, ca.1.5 dl valgfri juice (jeg brukte tropisk juice), og blende det sammen til du ser den får den konsistensen du vil ha. Så er det bare å nyte 

Liker du smoothie?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg